söndag, november 29, 2009

Norrböle here I come!

Nu ska jag köra sista lasset mot Skellefteå!
Som min snälla bror sa igår, att det här måste vara världshistoriens snabbaste flytt. Inte behöva städa ur eller städa in, allt är redan packat i lådor. Så efter en halvtimma igår så var nästan alla mina grejer på plats!
Denna kväll kommer att bestå av dammsugning, diskning, strykning och sortering. Looking forward to it!!
Däremor efterlyses en snygg vit tygsoffa för bra pris, samt en stor byrå som också ska vara vit..
Min oranga Hugin-dammsugare ska få gå på högvarv idag!

6 kommentarer:

  1. let me know när det blir inflyttningsfest! :D

    SvaraRadera
  2. nej men du, det behövs väl ändå inte.. på en fest ska inte rumpan vara parkerad.. den ska ju skakas på hela kvällen!! :)

    SvaraRadera
  3. Hallå, vad har jag missat!? var flyttar du in? :O

    SvaraRadera
  4. det blir förhoppningsvis natur b, samhälls a, matte b, svenska b mm.. sen får vi se, vill bli socionom men det känns rätt omöjligt så det kanske blir usk eller nåt :)

    SvaraRadera
  5. komma förbi får du gärna göra louise! kanske ska baka på söndag, så kommer du på söndagkväll så får du fika :) du kan ju prata med sandra oxå och så hör ni av er. skulle vara trevligt!

    SvaraRadera
  6. ja, jag är ledig idag, imorgon och på onsdag efter tolv så jag kommer gärna och hälsar på dig oxå! på tisdag ska jag till stan och färga håret så det skulle passa bra, om du är ledig då. men jag kan ju höra av mig ikväll för risken finns ju att du inte är in på bloggen på ett par dar :)

    SvaraRadera