onsdag, december 23, 2009

Honey and Whiskey

Imorrn händer det! Känner mig inte alls i stämning tyvärr..
Jag och C ska sjunga i kyrkan imorrn och vaknade i morse av att jag hade fruktansvärt ont i halsen och svårt att andas.. Åhh, typiskt!
Men har druckit whiskey, kamomillte med honung så hoppas det ska bli bättre tills imorrn!

Eller nån som har nåt ännu bättre tips än honung och alkohol?
Kanske inte passade att dricka den blandningen innan man ska till kyrkan, så alla andra förslag är välkomna!

Nu är det tid att göra allt inför imorrn. Egentligen älskar jag högtider!
Jag lever för att pyssla, så nu ska det göras två olika sill-sorter, nubbesallad, städa, pynta granen,göra efterrätt till juldan, duka och dekorera julbordet..
Blir alltid så här, men som jag sa tidigare-ingen jul utan stress!
Därmed vill jag önska alla fina och söta vänner en jättemysig Jul,
ni är allt för mig! Och förlåt att det inte har blivit några julkort i år, glömdes bort helt enkelt. Julefrid till Er Alla!

1 kommentar:

  1. Tack för en mysig typisk AK o Louisedag idag :) Whiskey mot förkylning är nog det bästa botemedlet :)

    SvaraRadera