torsdag, maj 07, 2009

bollNÄS

Fjärde dagen i Bollnäs idag. Vill aldrig åka hem! Therese och jag har sporrat varandra dessa dagar med träning och hurtigheter! Jättemysigt här! Synd att man har så fina vänner så långt bort... Imorgon drar jag vidare till andra fina vänner, Sofie i Sundsvall! Dit kommer också AnnaKarin och Sandra. Det blir nog skitskoj! Kan inte berskriva hur skönt det är att komma bort och att nästan inte känna någon. Precis vad jag behövde!

Under dom här dagarna har jag och min hjärtevän...
...gått på stan och handlat och fikat
...promenerat
...träffat familjen och fikat och myst
...på kalas
...bakat, ätit upp det...
...sprungit
...tränat core. Skönt!!
...sett Småstadsliv. En intern film i Bollnäs... Speciellt, men min humur!!
...mys! mys! mys! Kan man inte få för mycket av!

Saknar Bollnäs redan... Nu ska vi iväg och handla mat, tänkte bjuda Therse och Johan på käk. Grekiska biffar eller tacotårta? What to do? What to do?
Och kanske bastu ikväll? Spa-kväll? Möjligheterna är oändliga här i Bollnäs...

3 kommentarer:

  1. Mmmm, dina grekiska biffar var ju inte dumma! Det härliga levernet kommer fortsätta i Sundsvall, längtar!!

    SvaraRadera
  2. hihi hälsa söta mamma från mig :)

    SvaraRadera
  3. Hej Louise! Nu har jag hittat din blogg =) Kul å träffa dig igår... Kram Miriam
    mirolin.blogg.se

    SvaraRadera