måndag, maj 18, 2009

Ja vart ska jag börja...


Jag har haft det så bra sista tiden! Sist jag skrev så var jag i Bollnäs och det var ju helt otroligt skönt! Få träffa min hjärtevän och bara mysa och ha det skönt. Notera att denna hjärtevän är ingen sån vän, utan bara min otroligt fina vän... Invecklat, så det krävdes att jag utvecklade..

Efter Bollnäs drog jag vidare till Sundsvall för att möta upp andra fina vänner. Efter helgen insåg jag att vart jag än åker så vet jag att jag har så många fina vänner! Lätt att glömma bort ibland tyvärr!


Och den här helgen var det inflyttningsfest hos min kära bror. P.g.a känslig mage avstod jag från alkoholen, börjar bli en vara känner jag! Men är det p.g.a. åldern att jag egentligen känner mig nöjd när jag inte druckit? Okej visst, klart jag också tänkt dom orden hundra gånger. Jag ÄR tråkig. Får man vara det när man är 23 år, singel och inte har fast jobb? En fråga jag länge tänkt på nu. Är det tillåtet att känna att man inte vill gå på krogen, fara på dans eller ja... Vad gör man? Känns faktiskt som om jag är lite tråkig nu när jag inte ens vet vad man egentligen sysselsätter sig med...

Hade en dröm om att jag skulle ha så mycket ro i kroppen att jag kan sitta ner och plinka på pianot eller guran. Det ska jag sysselsätta mig med. I går sysselsatt jag mig med att cykla till broder. Brände-Flarken, Flarken-Brände. Det var inte bara en komentar som löd "...är du dum eller??"..


Ja, troligtvis! Jag bjuder på den..


3 kommentarer:

  1. hihihi, men du var grymt duktig som cyklade hela vägen! Inte illa pinkat =) Håller med dig det blir allt för långt mellan gångerna. Kram miriam

    SvaraRadera
  2. att vara tråkig är bara ett negativt ord på att vara självständig!! du håller på att bli vuxen!!!!!!! sjukt "impad" av cyklingen! pussåkjam/m

    SvaraRadera
  3. Duktigt!, såg dig efter halva vägen..! Snart får jag också tillbaks min kropp så att jag kan ta mig ut i det fria! Tjoho. Klokt att vara nykter, det skulle FLER pröva på! Kram

    SvaraRadera