lördag, maj 30, 2009

Tylö Sand




Nu är jag hemma igen, haft det jätteskönt på min lilla semester!
Ville faktiskt inte komma hem.. Känns som om jag inte har nåt hem och känner mig kluven vart jag vill var just nu. Därför är det så skönt att åka runt och låtsas att man bor någon annanstans just nu.
Vi har varit på Ullared, vansinne... Alltså tror iaf inte att jag överdriver om det är tre stycken IKEA? Eller två IKEA? Iallfall, det är helt sjukt. Sjukt I say.



Sen har vi varit till Halmstad, Tylö sand och Varberg och sett Varbergs Fästning.
Jag tror det är en åldersgrej att jag faktiskt har börjat tycka om historia, har alltid varit det värsta ämnet i skolan. Men det är riktig intressant!


Mer historia till folket.


Ikväll ska jag vara med vänner jag inte träffat på länge, ska bli jättekul!
Och lite vin på det så blir det jätteroligt!



1 kommentar: