onsdag, maj 20, 2009

Småland



Imorrn kl 05 åker jag till Småland och det blir nog en veckas resa så det ska bli jätteskönt! Känns som om jag har kommit igång med resandet nu. Varför har man inte gjort sånt här förrut? Hur skönt som helst. Känns som om en road-trip och hälsa på vänner skulle sitta ganska bra.


Men nu när jag väl är där nere ska jag på Ullared, tyvärr har jag inte så mycket pengar kanske att spendera då jag ska försöka spara till en resa med min Therese. Men en väska har jag tänkt mig iallafall sen några skivor är jag sugen på att köpa, vilket jag kan göra lite vart som helst men...


Någon som har tips på bra musik? Alltid kul med nytt/gammalt...
Ha en skön vecka, för det ska jag ha!

1 kommentar:

  1. Åh lycka till i småland nu vännen! Vad är det för resa jag inte hört något om?? Jag vill också resa jue...gärna typ novebmer december nångång.

    SvaraRadera