onsdag, augusti 05, 2009

Mai Thai

Nu är det största steget avklarat, bokningen!
Nu är det bestämt iallafall, det blir till Thailand och det känns så skönt!
Ångesten laddades upp inom mig när jag skulle ha hand om att betala för resan...
Jag som är den flummigaste människan med minst koll skulle göra det viktigaste av allt!
Att boka.. Men nu är det gjort, så hoppas att allt blev rätt!
Har inte riktigt bestämt vad vi vill se och vart vi ska resa runt, så har nån nåt tips är jag glad om nån har några fina förslag!

Kollade på vädret i Krabi, där vi ska landa, en vecka framöver. Prognosen var.. Regn, regn, regn. Och åska.. Ja, kanske inte blir så bra semester ändå. Hoppas, hoppas det blir bättre om en månad!!





3 kommentarer:

  1. va kul! när är det ni ska dit? det regnar mest i thailand mellan maj - september, men i slutet av september har det nog lugnat ner sig :)

    SvaraRadera
  2. ja, jag ska hålla tummarna för er :)
    vi åker nu den 22 augusti! inte alls länge kvar har jag insett :D

    SvaraRadera