söndag, augusti 02, 2009

Sång och Surisar

Måste säga att den här helgen har varit väldigt bra! Jobbat mycket nu, men S födelsedags-/surströmmingsfest gjorde helgen så mycket bättre! Tragiskt men åt inte en enda suring.. Skamligt.. Men det får bli en repris på surströmming snart, en måste man väll kunna trycka i sig innan denna sommar är slut!
Brukar inte vara nåt fan av Singstar i vanliga fall, men fasen vad kul det är!
Tror jag och de fina tjejerna satt och tryckte framför TV i ett par timmar..
Varför skaffa ett band när man har Singstar??

När jag fick lite feedback om att jag lägger ut låt-tips här blev jag eggad att fortsätta med det, trodde ingen lyssnade på mina förslag!
Jag är ju som så att jag hittar en bra låt, lyssnar på den cirkus 25 gånger tills man hittar en ny bra låt. Så här är några låtar som spelats hos mig X antal gånger..


Happy Up Here - Röyksopp
About You Now - Timo Räisänen
Build Me Up Buttercup - The Foundations
Eva Cassidy - Songbird
Johnny Cash - Hurt och I Won't Back Down

3 kommentarer:

  1. håller fullständigt med, både om att man alltid blir så snygg på kort och om att det var trevligt att ses! ni får jättegärna höra av er nästa gång ni drar ihop något :) kramar

    SvaraRadera
  2. tänk att jag har lyssnat på johnny cash i flera år och ändå har jag aldrig hört den där låten! den tackar jag för!

    SvaraRadera