torsdag, augusti 27, 2009

Eleven days

Herregud, nu åker jag snart!! Insåg det igår att nu kan man har lite nedräkning... Om 11 dagar kommer jag att befinna mig på Arlanda och vänta ut planet. Gu vad nervös jag är!
Har fått någon kronisk trötthet nu, skulle kunna sova hela dagarna, orkar ingenting. Mycket kaffe, mycket vila, mycket av allt förrutom effektivitet.. Det är så mycket man borde göra!

Man har haft underbara dagar nu i veckan. Varit i stugan och haft mysigt med C och J, kaffe på hällan i solnedgång och vin framför brasan. Haft picknik på stranden följt av film med underbara vänner. Känns så bra nu! Jag har fina vänner jag! Tack för att ni finns! Lova att ni alltid finns där, jag behöver er jämt!!


Och S, jag ska ta morgonpromenader jag med nu... Har glömt bort hur skönt det är! Det är så otroligt jobbigt innan man tar sig iväg men när man väl är ute är det såå skönt! Synd att sommarn är ett minne blott... Kollade igenom några bilder och insåg att jag har varit med på harjakt! Haha, jag som jägare... Det var nog en engångs företelse...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar