måndag, mars 23, 2009

Banana skies

Arbetsförmedlingen, sökt jobb och skidor, städat osv...
En helt vanlig måndag alltså.
Det roligaste måste ju ha varit skidor!
Varför? Varför börjar man inte åka skidor förrän det är försent?
Första åket blev alltså mars den 23e. Det är ju tragiskt.
Fick världens bästa fart på A-O Träsket när det var skare och allt.
Man måste älska Brände ibland.

Imorrn blir det stenhårt jobbsökande.
Jobb, jobb, jobb, fasen vad jag är less på att höra det ordet nu.
Det är det enda som surrar i mitt huvud.
Kan ingen bara ge mig ett slipper jag höra ordet i mitt huvud igen.
Fast, det börjar faktiskt låta lite roligt när man sagt det några gånger...

Har städat ur lgh i Bygdis nu i alla fall, en stor sten har nu fallit från hjärtat.
Så imorrn, jobbsökning och en till släng av skidor.
Tror det blir en bra tisdag!

3 kommentarer:

  1. Men va kul! Välkommen till bloggvärlden :D Jag kommer att vara en trogen läsare hädanefter. Saknar dig! Kram

    SvaraRadera
  2. Meen söta louise...det blev en blogg iaf:P Du kan räkna in mig som läsare:)

    SvaraRadera