fredag, mars 27, 2009

Vinter vs.gegga

Go morron!
Bortskämd man har varit med solsken i ögonen varje gång man har vaknat... Ska lägga upp bilder på mitt omgjorda rum hos mor och far, det va ett evigt målande!

Dom här dagarna har det varit mycket jobbsök. Ska fortsätta idag att ringa och kolla upp företag jag hört av mig till förrut och registrera mina CV på olika företags hemsidor. Men först måste jag ut! Man får aldrig, aldrig glömma bort allt som våren ger en! Snart kommer dofterna, de växter som bara försvann som faktistk börjar växa igen. Men det bästa av allt är när det blir så där geggigt och det luktar så sjukt äckligt, men bara för att det är vår över det luktar det så himla gott! Tycker jag..

Va på ännu en intervju igår, får se om det lyckas i någonting.
Nu har både jag och bror min städat klart våra lägenheter och lämnat in nycklarna. Tycker vi borde få fira det med ett kalas, eller en snickers om inte annat.

1 kommentar:

  1. hej vännen! Jag vet precis hur det är att vara arbetslös och söka jobb. Det tar på krafterna, men på nått vis så löser det sig alltid. :) Håll ut! kram!

    SvaraRadera