söndag, mars 22, 2009

Cinnamon girl

Jahapp, då blev man ändå en sån här... En bloggare...
Trodde jag inte. Samma sak när jag hörde talas om msn.
Tror jag väntade ca. 1 år längre än resten av världens befolkning.
Kanske grupptrycket eller helt enkelt bara dumheter att man gör som resten.
Det jag känner än så länge av det här bloggandet är att det känns sjukt befriande att skriva lite, dagbok var som uteslutet för några år senda.

Varför är det så svårt med vissa helt obetydliga grejer egentligen?
Som nu när jag skulle välja ett namn på bloggen, varför inte bara ta vad som helst?
Nä, det ska vändas och vridas på tills man hittar det perfekta namnet som säkert ingen tänker på..
Men om nån undrar så är Sweet Cinnamongirl inget jag själv kom på tänka sig.
Satt just och lyssnade på Neil Young då mitt bloggnamn blev efter en av hans låtar Cinnamon girl.
Dock tycker jag ni ska lyssna på Only Love Can Break Your Heart.
En favorit just nu. Neil Young var en mycket duktig man.

2 kommentarer: