måndag, september 07, 2009

Älgarna demonstrerar

Jaha, då var det dags snart då! Tagit min morgonprommis, min enormt stora frukost och nu väntar bara kaffe och dusch. Har som inte förstått riktigt än att jag ska faktiskt få åka iväg nu! Har varit så pessimistisk gällande den här resan mot "T" och liksom försökt försäkra både mig och henne om att nåt kommer ju att gå snett. Känns som bättre för mig själv om jag har inställningen att nåt går fel, då blir jag inte lika besviken! Att vi inte kommer fram, det finns ett hinder på vägen.. Men inge mer sånt nu! Det här kommer att gå bra, jag kommer inte att tappa bort mig själv (eller "T")...
På min morgonpromenad mötte jag massa bilar som var påväg till den omtalade älgjakten. Det är så kul att jag hört samma kommentar säkert fyra gånger på en kort period nu. "...Men ska du åka bort då?? Då missar du ju älgjakten!!.." Ja, vilken miss jag har gjort... Eller?

1 kommentar:

  1. Men jag är ju helt lost, vartifrån har jag fått att du skulle åka den tredje? Jisses

    SvaraRadera