torsdag, september 24, 2009

Leggings och pizza

Om fyra dagar bar det av hemmat igen..
Har kant mig valdigt slut sista dagarna, sovit otroligt lite och min kropp orkar inte riktigt med.
Vi sma-tjejer vill helt enkelt gora for mycket hela tiden!
Har akt tillbaka till AoNang nu, kanns som vart hem..
Saknar Railay lite med allt soft-gung som dom hade men som sagt, det har blir ett bra avslut pa resan. Igar skulle jag och Therese klattra upp till en viewpoint pa Railey och tror jag blev biten av nagra loss eller myggor eller nat for jag har valdigt otrevliga bett pa benen nu. Raknade att jag hade ca femtio stycken stora kliande bett pa ett underben bara! Liiiite jobbigt maste jag faktiskt saga! Men spritservetter, aloevera och leggings raddar jag mig fran att klia!
Men hoppas pa somn inatt, kanner mig som en zombie!
Regnat idag, men bara tagit det lugnt inne. Atit pizza och nyss avverkat massor av choklad.
Semesterfaktorn ar pa topp!
Sa sista dagarna blir det lite shopping, ev nan tur om vi orkar, sol och bada (om det finns sol)..
Framfor allt ha det skont. Hoppas alla ni hemma har det bra!
Syns snart!

2 kommentarer:

  1. Vad jobbigt. Finns mycket sjuka bakterier nere i tropikerna. Vi västerlänningar är inte riktigt av rätta virket för att hantera dessa mutterade monster. Hoppas du blir friskare. Bara hem och kurera sen så får vi synas senare. Jag kommer förhoppningsvis till norrland kring den 17:e oktober! Puss och kram vännen

    SvaraRadera
  2. Hej Gums =) Roligt att höra av dej! Hoppas hinna träffa dej någon dag innan du drar söderöver igen!! Ska bli spännande å få höra mer om ert äventyr! Njut nu av de sista dagarna i värmen, här hemma är de verkligen höst nu. 2,5grader ute... Hurvigt.. å de börjar bli mörkt jättetidigt... Men de är vackra färger ute så man får väl nöja sig med det!

    Sköt om er!!
    KRAAAAAAAAAAM!

    SvaraRadera