söndag, april 26, 2009

Trevlig helg!

Kan börja med att det blir ingen före och efter-bild på min frisyr...
Hade ingen före och den efter ser ut som den före så.. Nån som förstod?
Inte så stor skillnad för att sammanfatta!

Den här helgen har varit trevlig. Fredags fick jag faktiskt veta att jag skulle få jobb i sommar, känns jätteskönt och spännande! Är så sugen på att jobba igen och jag hoppas att det kommer att gå bra, att jag inte gör bort mig totalt.. Vi får väll se!
Sen har jag varit till min bror i går och vi sprang, åt godis. Sen drack jag vin. Han drack vin, öl, whiskey, konjak... You name it.. Den lilla "festen" vi var på hade stort och öppet barskåp..
Sen idag var jag med bror och KJ och såg fotbollsmatch Lövånger-Nysätra. Jag är ledsen Nysätra.. Men i alla fall, något jag inte visste fanns.. Skivmässa i Umeå. Massa skivor!! Gu vad kul, men jag brukar bli smått manisk när det har med billiga skivor att göra. Kom hem med fem stycken så det var ju då helt okej. En solig dag krävde pizza också.
Härlig helg.
Ätit massa skit, snackat massa skit osv.
Tack för en trevlig helg!

1 kommentar: