onsdag, april 01, 2009

Idag har det varit en bra dag.
Åkte till Burträsk för att ta en prommis med Angelica runt sundet.
Skönt med prommis och ännu skönare med sol.
Tänkte springa ikväll, tiden springer iväg.
Den springer mot kl 20 och Det okända på TV4plus.
Tänk att ha förmågan att kunna prata med nån på "andra sidan"?
Känns som om det här är lite uttjatat nu, mina närmaste - ni vet.

Gått igenom telefonboken för andra gången nu och skriver ner jobb och nummer som jag
ska ringa imorrn. Jag längtarrrr så otrrrroligt, sa Mangan. Hoppas ni lyssnar på Mammas Nya Kille på p3 ons. kl 16-18 när ni har chansen. Plus i kanten: Mangan, Job Andersson och Jessica.

Näe, har sagt det förr och jag säger det igen.
Jag är fattig. Och för er som inte varit fattig vet kanske inte att det är då man trånar som mest efter att blå-handla. Dvs. spöa skiten ur plånboken.
Jag vill ha: nya jeans, typ 3 st kjolar, 3 st klänningar, x antal linnen/t-shirtat, gladiatorsandaler, tygskor, några skitsnygga vårskor med klack, vårjacka.... Ja det fortsätter bara!
Åh, varför handlade jag inte massa kläder när jag hade pengar??
Nä, då verkade inte det så viktigt. Hur dum va inte det?
Bortskämd? Ja. Utseendefixerad? hmm, ja just nu iaf... Typsikt..

En fråga, vad ska man ha för vårjacka egentligen?
Nån som har nåt tips...
Checkan in rean på www.asos.com för er som ha några slantar tills övers, det är värt titten!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar